snart är de danmark ;)

Hej allt annat runt bla bla..
såg på ett tv pogram där dom sa de :blush:
haha iaf så har skolan varit rätt chill ändån, hade idrott ju & det var cepe roligt att dansa bugg! ;p Ja, har väl inte hänt så mycket idag i skolan, bara det att jag tränade fel glosor till franskan -.- suck!! men nästa gång kommer jag ha alla rätt ;) yeah, efter skolan stack jag hem och åt pannkakor sen packade jag upp o så. Mamma åkte också hem sen körde hon mig till Anderslöv och jag snackade med Emma lite sen spelade jag pingis med padde :p haha! Sjukt roligt..snackade inte med Linn, Dojan & Padde om Danmark bara det att det kommer vara fler som ska sova med oss..& det var ingenting jag visste ?! Skit samma, orkar inte bry mig..Jag och Dojan ska iaf va!!! För förra gången hade vi skit kul :D haha, ja..åkte hem vid 7 tiden och plugga lite. Har inte varit så nyttig som jag var igår men jag åt riktigt mycket sallad i skolan idag :D ! & sen när jag kom hem! :D JAG ÄR STOLT, ska bara väga mig och se om jag kan gå ner i vikt ;) Nu ska jag mest bara vara här och läsa i boken. Sen ska jag inte göra så mycket mer, men smsa mig gärna eller något sånt! :cool:

when I saw you today, then I got really sore tummy.
I felt as if the whole I would scream with joy and hatred for you.
i miss you


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar