sommaren med göran

Åkte ju till Linn efter jag hade fixat mig o sånt. Vi var på fritidsgården först sen gick vi hem och kollade let's dance sen kollade vi film :) Fast jag somnade..sen väcktes jag av att christof (stavning?) djtobe, andy, padde, viktoria & vendela när dom kastade en sten på linns fönster. Vi stack ut till dom och luffa lite i anderslöv. Gick hem och la oss vid filmen igen och somnade. ;) Vaknade kockan 9 och gick upp 11 för jag pallade verkligen inte ligga o dra mig. Haha, jag har slavat för linn nu på morgonen, gjorde först en macka till henne sen gjorde jag oboy sen steckte jag ett ägg till henne. Faktiskt ganska snällt av mig & jag tillomed diska :( ja, men ska nu träffa andy med linn. Puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar