23 maj

Ska bara skriva av mig en 10 del på mycket jag vill egentligen att alla ska fatta. Så jag slipper alla komentarer & alla misstankar på hur jag mår eller hur jag är just nu. Jag mår inte bra, jag kan berätta det rakt ut men när det kommer om varför så är det samma svar för nästan alla tonåringar som jag snackar med. Hemma, vänner, killar ja just det liksom? & jag svarar samma, hemma, vänner & killar/kärleken. Jag vill inte vara hemma? Jag vill inte vara i skolan för där finns både dom som snackar skit, dömmer ut mig för minsta lilla eller han. Jag är kär i fel person om ni fattar? Helt fel. Men jag kämpar vidare för det finns ingen mening med att vara deprimerad hela tiden. Eller hur? & att livet skulle va så jälva fucking tråkigt om manhade allt man önskat. ALLT man pekade på. Då blir det spännande & tuffare om det finns hinder som man måste kämpa för eller tänka hur man ska göra. Då har man också så man kan hjälpa andra som har samma problem som sitter i samma sits som jag.

Nu ska jag fixa mig, sminka mig lite & sånt bara. Sen ska jag sticka in till Anderslöv för att möta min lilla bästavän. :love: hon har varit i Trelleborg så jag ska snacka med henne lite & så. Ångrar som fan att jag inte stack igår men skit samma.


Just det! Jag var ju hos farmor & farfar igår, sjukt god mat dom gör asså! :o sen efter stack vi till stefan och lena ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar