'

Kan säga att hela denna veckan har varit uppbyggd av skratt & tårar verkligen. Jag mådde inte alls bra igår och jag grät stortsätt hela dagen. Men sen vissa andra dagar denna veckan har jag bara skrattat. Ja lite upp och ner kan man väl säga? Igår var det gabelljung som alla skulle till ;) Linn och jag åkte dit med Dino & Matte, FYFAN vad trångt det var haha! Tur att Matte var "bög" (han sa det, men han är inte det) för Linn satt i hans knä. Iaf så stack Linn och jag hem sen & sov i stugan. Fast ja, vi har bara sovit typ i 6 timmar om inte mindre? För vi var ute med några kompisar på natten i Anderslöv, Gabelljung och lite smått sånt. Skit kul! ;) Men ja.. Jag skriver lite då & då.

Puss.



Everyday (day), every night (night)
I wanna see u baby, stayin' by my side
I'm goin down on my, on my knees for you
for your love I'd do it, for your sake, believe I do
If you dont love me, why do you raise my hopes
No matter what happens, I can't let u go
U got it wrong, I didn't wanna hurt you
I wanna be all the world to u


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar