godmorgon pumaaaaas :D !

Mår jättebra denna morgonen! :D så nu ska ni få se på bild hur jag ser ut idag. Denna dagen kommer nog sluta med att efter skolan smyger jag & linn in till trelleborg, solar med ida&melinda ;) sen ska till Möllers som vi var på förra året :D yey, mår bäst! Bara att om Vanessa är i skolan också, kommer bli bra då! ;)

massa håltimmar & sånt jue :D men bilden kommer snart, LOVAR !

Grit Licks ft Evelina - Dangerous


& till alla som kanske bryr sig så är jag extremt trött på alla som "gömmer" som en annan låt (inte denna) var sjukt bra så hade min kompis den så frågade jag om jag fick veta vad den hette hon ba: Nej det är min låt & sånt :s jag menar ännu bättre att många andra känner till låten så ALLA kan sjunga med eller något :s som linn säger: denna värld, vad kommer det att bli ?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar