helgen med linn ;D

Förlåt men min bästavän ääär så självisk! :( hon lovade att gästblogga för jag städa i hennes rum idag.. -.-
Jaja, sånt är livet. Här kommer både bilder & lång inlägg ;)

Fredag: jag berättar om det, skit samma ni behöver ju inte läsa detta.
Iaf så stack jag och Linn med Melinda & min syster in till Trelleborg & solade. Mysigt, sen sov jag hos Linn och skulle kolla på film, Julen I Ankeborg ! Haha, jag valde filmen BARA för att reta Linn ;) Inte mycket att berätta..
ALLRA FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV :'D *stolt*

Lördag: vaknade tidigt som vanligt hemma hos Linn. Vi stressa som f*n för att Linn skulle med bussen till hennes pappa på kalas. Men bussen gick inte fören 20 i 1 eller något..Så mamma räddade oss för att köpa ny prestent till hennes pappa (den andra gick i sönder när vi fick damp...eller ja Linn, haha ;p) sen tog Linn bussen och jag var med Adela, Linnea lite Denne & Danne. Vi flummade som f*n i Anderslöv. Tror inte att Anderslöv har hört så mycket fåglar i hela sitt liv för Linnea lärde mig låta som en höna & vi skreeek över hela Anderslöv :D HAHA!

Vi satt nog på pizzerian i 3 timmar för att vänta på Danne & Denne som dissade oss hårt! Ja men efter dom hade åkt så gick jag med Theo & flumma lite ;) vi flummade till Micke. Var hos Micke med Jeff & Theo lite sen gick jag till Mössan & Denne hos Mössan :D För att vänta på Linn och Andy som var i trelleborg. När Linn och Andy kom till Anderslöv packade vi lite sen var vi vid församligshemmet med Dojan, Hampus, Mumbis & Andy såklart :D Melinda var där lite också precis innan Linn och jag åkte hem. Men så hade Dojan & Mumbis druckit lite ^^ så Linn och jag var tvungna att smaka litee... :D Vi blev bara flummiga INTE fulla. Andy körde hem Linn och mig så somnade Linn och jag ungefär vid halv 1.

Linnea i speglen &                DANNE Denne bakom
Denne brevid :p                                                  Adela med fjäril :D
KLICKA PÅ BILDERNA SKA BLI STÖRRE !!

Söndag / idag! : Linn vaknade typ vid 8:a :S & hon väckte mig klockan 9. Vi stressade igen för att hinna med bussen vid 11..MEN den gick inte fören 12.38 -.- suck! Så Linn och jag städade, rensade ut hennes garderob och lite sånt :p sen tog vi bussen då till Trelleborg, Linn skulle tvunget gå i gina typ i...2 timmar ? :) Nej men ganska länge..Sen gick vi i H&M lite så. Sen stack vi och solade igen :D så in i helvetes härligt! 17.20 gick bussen (som vi fick vänta på i 2 timmar typ..). När vi kom hem så stack vi direkt till Mumbis och myste film. :) Dojan var skit rädd Xd haha!

Lite färg har jag fått ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar