hjälp?

Att vara ledig Tors-Fre från skolan & vara ensam hemma är inte kul..

VAD SKA JAG GÖRA ?
1. Åka upp till mormor & stanna där.
2. Vara ensam hemma och inte göra något alls.
3. Busa & ha fest hemma hos mig..?

ALLA RÖSTAR ;)

Lelle skriver:

3 låter bra ;)

Andy skriver:

3! :) <3

Pommes skriver:

4!

Anonym skriver:

3^^

Viktoria skriver:

3 :P <3

jennybästa! skriver:

LÄTT 3:an emilia så kommer jag ;) <3

Linn skriver:

3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

med mig ofcourse ..

Karl ^^ skriver:

3 så joinar jag förfan ^^ <3

Fo skriver:

hmm... tror att det är bäst om du åker upp till din mormor och morfar, du visar iaf att du uppskattar dom . stanna hemma är det ens ett alternativ ? XD

och att festa, hmm... inte bra att *festa festa* dricka alkohol och sånt.. 'emilia inge bra alls! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar