i skolan nu ;)

Hejsan allihopa! Sitter i skolan & vi har elevensval. Jag har att jag ska nå målen -.- suck, jag har ändå gjort färdigt alla mina saker ? Förutom franskan...men jag HATAR franska & mest för att jag har glömt den boken hemma (A) HAHA, ja men iaf så ska jag ha de hela dagen idag sen efter skolan sticker jag ju till vanessa :) älskar henne!

Så jälva roligt, att se 2 tjockisar på 1 moppe idag med linn :D hahaa, jag skrattar fortfarande ! haha, sen är linn lite skum som fan.. men ja.
& att min header är ful/tråkig ska jag faktiskt göra om någon gång. LOVAR. men min systemkamera är lite fuckad också just nu. ;)

nej nu ska jag dra för ida och jag ska ....flumma sen sticker vi på lektion om typ 5 minuter. PUSS HAJ !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar