linn gästbloggar !

HEJ ALLA NÖRDAR !

Igår blev det en lyckad fest och det kanske det blir idag med för vi får lov att ha fest idag ! Men det får vi se om vi orkar och om Emilia orkar framförallt. Hon ska snart in till Anderslöv och handla mat till oss eftersom hennes föräldrar ska bort inatt med för dom var nämligen det nu inatt med. Men nu är dom ute och kör motorcyckel tillsammans med kompisar och det är ju bra att dom kan ha lite tid tillsammans !  :) Igår kom Dino och Emil hit först, vi drack en otorligt äcklig sprit och jag kunde verkligen inte smaka på den, den var grotesk ! Påminner som fan om min första fylla och jag mår illa av att bara att tänka på det så tillbaka till samtallsämnet om igår. Sen kom Andy, Patrik och Tobbe. :D Vi började festa och Patrik blev lite lullig och Alex blev ganska full faktiskt och inte den lättaste att dras med .. höhöhö inga kommentarer. :)
Senare körde Andy och Tobbe hem och då gick Patrik, Alex Emilia och jag ut och röka vattenpipa men den smakade skit och den var typ isönder så det blev inget ordentligt precis. Vi gick in, somnade efter en stund och sen i morse hämtade Edvin Alex och Patrik och jag och Emilia har bara tagit det lugnt och sagt hejdå till hennes föräldrar än så länge. Nu är Emilia och duschar och jag lyssnar på musik. Ska försöka få tag på Andy. Sen ska jag också in i duschen :)



En fin bild på min dricka med sin fina färg. Det var den ända bilden jag fick från igår. NU kom Emilia ut ur duschen och nu måste jag gå på toaletten !


ppeace Linn


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar