lolololol komenterar :

heathern blev bättre än vad jag trodde att den skulle bli, haha!
wtf, solar du solarium.. vänta med det tills sommaren kanske ? annars blir det ju dö konstigt om du kommer till skolan brun och het fastän vädret är piss! haha jag e lol :p


Svar: Jag har bara solat solarium en gång i hela mitt liv & det ska nu börja klagas över? :) Jag tänker inte bli så brun som kissies eller någon sån, bara att jag känner mig mycket mer frisk & att jag var otroligt blev innan! Never mind.. Klart jag väntar till sommaren men ändå?! Haha, pisnamt.

PLUS att du/ni alla som kommenterar att ni kan börja skriva era namn eller efternamn ist för alla dessa "lololol" eller "anonyma" liksom, mycket roligare att jag vet vad folken tycker liksom. ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar