onsdag idag då ;)


GRATTIS FJORTIIIS!
ida hanssson fyller år idag ! GRATTIS :D Ja, men idag är det skola som vanligt iaf. Sen efter skolan sticker jag till Vanessa & jag ska rida hennes häst ._. önska mig lycka till för jag är super duktig jue ;) HAH, jag kommer dö :) men ja , inget mer har hänt utan att ALLA klagar på min header :D tycker jag är ganska kul för snatrt kommer väl en spamar mig :) hihi, skit kul! Ja jag kanske ska ändra ;) sen har jag fått önskemål typ att lägga in mer bilder MEN VET NII HUR MIN MOBIL FUCKAR? den fuckar för allt :s den pallar inte med mina ytterst fina bilder ^^ hihi, sen ska jag inte göra vidioinlägg för det är bara pinsamt! åh gud -.- sen kanske ska jag visa mina vidosar, men det är liksom hur jag är på riktigt :D haha, ganska bra ändåN men skit samma!

ha det jättebra, puss puss (L)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar