shieeeet

Godmorgon! Idag regnar det & det är inte alls kul, för då kanske mamma och pappa ändrar sig och stannar hemma & då blir det ingen fest. Om dom nu sticker kommer dom kanske hem tidigare eller så vet jag inte det värsta. :rolleyes: men men, hyar druckit mitt vanliga te nu! ;p
Nu ska jag plattahåret & sen sminka mig och sånt. Puss


1 till vänster & 2 till höger! (klicka på bilden om den ska bli stor)
Jag är faktiskt ganska glad över detta, innan hade jag typ 3-4 nu hade jag upp till 30!
oh yeah!

FUNDERING:
Har ni tänkt på att det är mest bara stora bloggare som bor i Stockholm eller längre upp i Sverige? F**N vad coolt om en Skåning kommer liksom högre än alla andra på bloggar listan & alla 08orna borstar längre & längre ner ;)

SKÅNING FÖR FAN!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar