*skriver av mig*

Jag måste bara få skriva av mig för jag vet inte hur jag ska formulera detta med ord, hur jag ska säga, hur jag ska tolka detta. Jag tänker inte skriva namn, ålder, vem, vad, hur, när Men jag måste bara så skriva av mig efter som om ingen kommer förstå detta att jag berättar detta till någon..Om någon förstog mina vackra ord? :) Haha ja, men ska förkorta det iaf. Kärleken för mig har ju inte varit den bästa? Har blivit kär i helt fel personer som man aldrig skulle tänka sig att just den lilla Emilia skulle kunna ens umgås med. Men nu efter alla komentarer har jag förstått hur det ligger till. Jag är inte den lilla gulliga Emilia mer utan jag är verkligen den "bad girl" jag har sett mig som en motsatt till..Men nu är jag en av dom & jag trivs med det såklart annars skulle jag ändra mig direkt, såklart. Men att se mig som en knarkare eller som en som har "sneat" på livet är helt fel uppfattning av mig. Om man kallar mig knarkare, missbrukare, ghetto-unge, ganjaflickan, ja alla dessa öken namn som jag har fått ta åt mig halvhjärtat. Så är de kanske ni som har sneat på livet? Att jag gillar att vara ute på kvällarna, vara på fritisgården, umgås med dom som är lite äldre än mig, angår för helvete inte er? Om jag säger såhär: Om jag låter er kalla mig alla dom öken namnen som ni kommer på varje dag eller alla dom som tror verkligen att jag knarkar eller tar drogor :s så kan ni låta mig vara som jag är just nu. Jag kommer ändra mig, förstå hur jag kunde gå klädd, hur jag skulle kunna säga så om dom som verkligen stog nära mig? Eller vad som helst. Jag tycker inte att alla andra som kallar mig så som ni gör, är omogna? Jag tycker det är bättre att ni kommer till mig och säger det ist för att det ska bli som ett rykte om att jag dricker regelbundet, rökar på eller något sånt? Ja, jag vet inte vad -.- men känns skönt.

Nu har jag skrivit allt som jag inte skulle skriva om men..ja. Jag vågar inte berätta det andra.
Skit i det nu & Hakona Matata ;) hoppas ni alla andra mår bra & att era liv går bättet.
Pussar & Kramar.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar