snabbt inlägg...

Tjabba! Bilder kommer in på bloggen när jag kommer hem för jag orkar inte fixa detta på Linns data. :p Jag måste verkligen skriva detta snabbt för sen ska jag vänta på bussen med Linn och hon ska in till Trelleborg & ha kalas för henne, hennes pappa & hennes farmor ;) mamma hämtar mig antar jag och jag ska vara hemma lite. Sen ska jag åka in till Anderslöv igen och snacka med Andy. Ska vara hemma nog och bara ta det lungt, duscha och sånt skit ;)

& att sola solarium
var otroligt skönt! :D Har aldrig kännt mig mer lugnare. Linn blev jätte brun och fin medans jag inte alls fick mycket färg ;p haha, jaja men jag ska sola mer senare för det var så jälva härligt särskillt när man inte mår så bra..

& ja bryr mig inte om eran skit snack eller att ni tycker det var fel att jag sola solarium en gång. ;)

Ha det bäst, kram emilia.

Jag älskar min bästavän mest.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar