TJA

jag har varit ett svin mot alla, jag vet. förlåt! men ja livet är inte så lätt alltid & då går de ut över alla man älskar överallt annat, ni kanske vet hur de är? Att man skriker, ljuger eller att bara bli sur på en liten j*vla sak utan att något är fel bara för man mår så in i hel vete s dåligt. Men men...Hälsade på pappa idag! :) gick jättebra, han är så stark så jag tror på honom riktigt mycket. Jag grät ganska mycket när jag var där när jag såg han med hela sitt knä och liksom veta att det var kanske värre att han skulle dö? Känns fel att tänka så men ja, man gör ju det utan flit. Skolan va si&så. BARA 2 veckor kvar! SÅ JÄLVA HÄRLIGT asså, så skoltrött jag är asså! Helgen bilder kommer ju nu ;) jag har lagt in alla och jag är stolt över de :S! klicka på bilderna för att se bättre!

va med Jennifer i Fredags innan vi skulle till tjejmiddag hemma hos Jenny :love:

hemma hos andy på lördagen med Linn :D

sen söndagen va jag med linn efter att ha varit hos mormor :-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar