valborg !

Hej allihopa !
långt inlägg (!)
Igår var det ju Valborg & linns födelsedag! :D Skolan var helt okej, men ganska tomt utan Linn ska jag säga :s.. jaja, Simon körde mig till Linn och sjöng för henne på morgonen när hon vaknade ;) en stor överraskning för både mig och henne för jag trodde fan inte att han skulle säga ja :P haha, efter skolan stack jag hem duschade packade och sånt lite. Sen stack jag till linn & vi myste och sen kom andy & mex till oss :D vid 9 stack jag, linn, andy & mex till elden för att grilla våran chamallows (stavning) så träffade vi elin, sofia & pontus så var vi med dom lite :) Efter det när vi skulle gå till torget för att träffa fanny så var det en gubbe som var full & skulle såklart snacka med mig & HAN HÖLL FAN OM MIG :O jag fick damp, så jag bara HAHA....& sen kollade jag på linn med en "hjääälp mig" blick.
haha ja det var ganska kul ;) sen på lördagen var jag med linn sen stack jag hem till afro! Afro trillade på moppen när jenny och jag skulle hem :o när hampe skulle köra oss hem..Haha awe :( ja, sen blev det fest hos mig :D sjukt najs va uppe typ till 6-7 ;) blev ganska full... men ja, sen på söndagen var det bara bakis dag. :p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar