busig som jag är så ....

Har jag precis skrivit i min hemliga blogg ;)
* Om hur fittig den jälva tjejen är, *******!!
* Om hur alla kommer undra.. mohaha
* Om hur det egentligen står till mellan mig & ****
* Sen skev jag lite skit om ******* igen ;D mohaha!

Hur kan man hata någon som man en gång älskat? Har funderat på det ändå rätt länge.. Som det ser ut nu, så hatar jag er :D HA! Iaf så ska jag fixa färdigt och sånt, ska åka skridskor med skolan idag. :) eller ja alla åttorna (som valde detta) sen blir det pingis, hem och äta, skola igen ._. Är iaf så jävla sugen på att göra om blogg headern! :O men vet inte vilka bilder osv. Är ganska dålig på de :) Snart är min blogg 3 år! :D 

Snart är det Julafton, Snart fyller jag 15, Snart är det nyår, Snart blir det bra igen.



Pussar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar