glömde att berätta..

Att om ni inte ser headern så kan ni klicka på F5 så blir det aotumatiskt den :) 


Idag har det varit blandade känslor faktiskt, har varit jätte trött hela dagen idag. Så har inte gjort så mycket men jag fick världes diss av min lärare idag! HAHA Anders som jag har i SO sa till mig: Emilia , har du ny kärlek på G igen? Jag bara VAFAN, HAHA Han bara: Ja du är alltid så sprallig när du är kär ;) Vad heter han?  Jag bara: VAFAN ANDERS SKÄM INTE UT MIG, HAHAHAH. Bara för jag och Vanessa lekte vid hissen ;) hehe. Har ändå haft en underbar dag! Var inte med på idrotten tyvärr, men snackade med Lennart :) hehe, han diggar mig, jag svär :cool:
Ska snart fixa mig och sånt, för jag ska sova hos världens bästa Kossa :love: vi ska göra lite små saker tror jag :) sticker kanske till Lilla Gubben också . :)

Hoppas ni kommer få en bra helg! Pussar



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar