vet du hur mycket detta sårar mig?

Detta jävla testet var jag tvungen att lägga upp ^^, faktiskt kommer ingen veta vem han är för alla tror att det är han vanliga MEN det är fel denna gången ;) hehe, fuckoff :D

Tänk på en kille och fyll i:

är han i din ålder? nej
är han lång? nja ;)
är han mogen? rent om man snackar med han så ja, men om man känner honom och vet ganska mycket som jag vet.. så är han rätt omogen i rent tänkesättet.
är han söt? ja, särskilt när han gör hundögonen!.. ^^,
är han oschysst? ja, om han vill så är han oehört!
är han snäll? om han vill vara snäll så är han
kan du säga allt till honom? jag kunde, har inte så bra kontakt nu mera
är han lätt att dela skratt med? ganska lätt fråga men har ett svårt svar; han kan få mig att skratta genom allt! men att få han att skratta är ganska svårt, han håller gärna inte till med att skratta :)
är han mobbad? absolut inte!
är han blyg?
nej, faktiskt inte men han borde vara O.o
har han gjort dig ledsen? så in i helvete ^^,
har han gjort dig glad? ja, gjort mig att se vad inse vad "äkta" kärlek är/var.
kan du prata med honom om du är ledsen? nej, jag kunde men då var jag knappt ledsen med honom x)
kan ni dela glädje tillsammans? nja, från hans eller min sida? ;)
har du varit arg på honom? så in i helevete, men aldrig framför honom, man kan inte vara sur på han O.o
har du skrikit på honom? i mina drömmar har jag nog de.. men inte i "irw" asså.
har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? hehe japp ;)
har du tyckt att han har vart jobbig? de beror på hur man menar med 'jobbig' han är ganska söt-jobbig när han håller på med en ^^, eller ja.. HÖLL på med en.
tycker han att du är snäll? jag tror faktiskt de om jag ska vara ärlig, har inte gjort något mot honom.. :)
brukar du tänka på honom? hela tiden, tyvärr :/
brukar du sakna honom? tyvärr.. så ja, hela tiden.
brukar du fälla en tår för honom? ooohja! mest han som jag gråter för överhuvudtaget :p men ska sluta med de, LOVAR
tycker du om denna killen mer än kompis? usch, ja.
kommer han att lista ut att de är om honom? han kommer aldrig få läsa detta ;) men han kommer nog lista ut de ja, han är inte dum tyvärr :o


gissa vem? ;)

Alex- NEJ
Linn- NEJ

anonym svara i bloggen om de e rätt skriver:

alexander eriksson

random skriver:

LINNNN?!?!?!:d:d:d:d:d:d


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar