blogg uppehåll

Känner mig för omogen för att blogga denna stunden ;) känner även ingen mening med att blogga :p bättre om någon vill veta vad jag gör eller hur jag mår, ska det faktiskt ta hjärta till sig och fråga mig öppet eller smsa mig.

Dock tycker jag det är roligt att skriva av mig lite då och då men man kan ju inte hela tiden vänta i sådär 7 dagar sen skriva som om ingenting har hänt. Blogg som blogg, varje dag eller aldrig, tycker jag.. ;)
Senare när jag har mognat för bloggandet ska jag visa mina nya snygga saker som jag har handlat! :) Är super duper glad över att jag har en sådan snäll och rar mormor :D
Grattis även Jeff och Nathalie!

Förrästen har jag blivit rejält utvecklad i skolan också! Innan hade jag IG i franskan och vips.. ;) är jag på VG nivå! Tycker ni inte det är bra?!
Ska inte blogga mer tror jag, gör det när jag känner för. & den som kommenterar att jag ska sluta blogga och vara mer som Felicia bla bla bla. Tack för att du har din tid att kommentera överhuvudtaget, ingen annan gör de förutom du ;) Så du ger mig så mycket självkänsla till max faktiskt! :D haha..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar