detta sugeeeeeeeeeer.

* Mina humörsvängingar!
* Mina såkallade 'vänner' (ni vet vem de är)
* Olycklig kärlek!
* 2 PROV imorgon.
Jag är på jätte dåligt humör, verkligen! Tänk possitivt, tänk possitivt men jag ska säga er.. Det är fan inte lätt asså. Idag har vi haft en lååång dag med många lektioner, ändå sluta vi tidigt men känns som om man gick från skolan vid 7. Usch hatar många lektioner! Konfan var rätt rolig tycker jag :) Vi snackade om hur mycket en människa är värld & om man rent allmänt ser så är en människa inte mer värld än 5 kr. Fast våra känslor är mycket mer avancerade ;p
Efter konfan stack jag med Louise, Rebecca och Tobe till Tjejernas fotboll. Funderar faktiskt på att börja träna igen vi får se, ska träna på Onsdag nästa vecka.
Nu är jag bara trött och förbannad.. Sorry för dålig uppdatering, vet att jag är tråkig bla bla bla!


kommer ni ihåg mina header ? ;)


usch den va bara pinsam! :o


roooosa :D


överfin ;) :NEJ.


hahahaha


fast den har jag nog aldrig haft.. :p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar