godmorgon! :)

Sovit gott? Jag vet inte riktigt om jag har det, drömt om olämpliga drömmar..igen. Så jag känner väl mig lite utbalans nu på morgonkvisten ;) haha. Louise och Emilias humor :D ska se om hon svarar också för kanske kan träffa henne nu på morgonen eftersom Linn sticker till Anton ist.. Så ja, vi får se om hon är färdig och klar när jag kommer! :)
Ska iaf inte vara depp idag, det har jag bestämt mig. Varför ska man vara deprimerad ändå? Varför jag :p alla har sina uppfattningar för mig, en del är att jag skrattar mycket ;) och jag kan faktiskt inte låt bli. Om det är kul så skrattar jag, om inte...skrattar jag ändå :D haha.

Imorgon är de fredag och Rebecca kommer över och sover här :) Sen på Lördag ska jag till farmor och farfar, på kvällen kanske Ida och Melinda kommer och övernatta dom med. Ska se om Rebecca stannar över också, har ingen aning om har lust. :p

Dagens stil är neutral mest, svart-vitt linne och jeans. Klassiker!!



gina, Hm och accept


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar