godnatt inlägg, ungefär. :)


Hur ska jag tackla de slag du gav mig, hur ska jag kunna läka de sår du skar i mig. Hur ska man veta vad rätt eller fel när magen på en kniper när man tänker på dig?

Många tankar kommer som en vind var gång jag är själv, kanske bättre om jag slumrar bort en stund i boken.. Läser en jätte bra bok som heter Bara inte du , riktigt bra.. OM någon VILL ha ett boktips så läs: Som Ingenting . Den är så jälva underbar och faktiskt, känner jag igen mig själv lite i boken.. Tänk nu inte att jag blev kär i min bästakompis pappa, utan annat.
Imorgon kommer Rebecca hit och sleepar over, vi ska tjocka till oss och sånt. :) Nu kom även min älskade kisemise som vill sova med mig :)

Mannen i mitt liv :love:

Godnatt allihopa!

*sorry för jätte dålig skrivet eller så, min blogg konto funkar inte som de ska.. Antagligen så är de många som är inne på blogg just nu, tur då att jag lämnar de ;)*
Buskatt <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar