grattis jakob <3

Grattis till Mex :) "min morfar" ;D haha
Blev att jag åkte in till Anderslöv iaf, tyvärr. Kan matten men är lite så att jag har skuld känslor. Ska duscha nu också efter min syster. Trött är man och jag är sugen på mackor ;) Ska nog ta en macka iaf.. :D & ett glas oboy!
Många av mina vänner och bekanta frågar var jag får min energi ifrån.. & ärligt, så vet jag inte xD Jag äter ju inte så mycket, kan vara för att jag dricker hela tiden.. ^^, (alltså inte sprit!!! ni idioter som tror de.) Det bästa är att äta lite hela tiden. & att äta frukt!! Bra val! :)
Har kollat lite olika mopeder som jag inte vågar visa för farsan, kanske.. ^^,

14 900 :-
egen kommentar: egen favotit! Kanske lite tråkig, men ändå rätt fin. Svart helst ;)


24 900 :-
egen kommentar: Skit ful xD haha, förlåt.. Men den är rätt bra, särskillt de märket. Många av mina kompisar har den och är ganska nöjda.. men vafan..


10 000 :-
egen kommentar: Dåliga bilder, kanske lite vanlig och sådär.. Nja vet inte :)


9 000 :-
egen kommentar: Kanske lite förväl billig, kanske inte bra? Sådär snygg tycker jag.. Skulle nog passa mig :) men jag vet inte om det är så bra att jag har något järn sak därbak ? xD

Hjälp får gärna komma ;D

ja skriver:

den sista har en såndär ''järnsak'' där bak för att man ska kunna sätta fast ngn hård väska där med hjälm i eller ngt annt xD


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar