ida hansson! ;D

Tjo fan!
Är hemma nu och Ida sitter och spelar piano medans jag sitter vid pappas data. Är lite avundsjuk på han för jag vill ha lika dan data som han!! :O Skolan var ganska seg men i slutet blev jag mer på humör. Ganska roligt med idrotten idag när Sabina var med för första gången på 3 år typ? :D haha, riktigt roligt.

Just nu: Väntar vi på Idas bror (alex) för han ska lämna hennes plattång, sedan ska vi sticka in till Anderslöv och umgås för det är roligt. :)
Jag är på gott humör nu faktiskt och vill inget hellre än att ha mina pengar av Lousie Jensen, så jag kan betala av Louise Ohlsson som fyllde år igår förresten! Grattis! :)
Vi får se om hon har dom.. annars får jag damp! :) haha..


Blir ingen blid nu.. Pappas data är liksom inte min kompis ^^, den har varit. men inte nu :p



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar