i'm sorry!

Skolan va bra, bla bla!
Ingen bryr sig om min dag eller hur? :)
Fick en ganska rolig kommentar innan, "kan du inte härma Felicias blogg lite" & jag tycker det var ändå rolig sak att ni skulle kommentera så. Jag ska ärligt inte härma någon :p detta är min blogg och jag ska inte spela någon annan i min blogg för det har vi redan en som gör vääldigt mycket. ;) Jag skriver vad jag vill, NANA! :D
Iaf så hade jag mycket roligt i helgen med alla fester och vänner ;D vill ni veta en sak?!
Jag hade Musikprov förra veckan och stenade ganska mycket på de.. trodde jag! :D
Fick ändå VG på det! Jag är ganska grym ;) Har ganska mycket denna veckan att göra.. Men imorgon är de Ungdomsgruppen och sen på Onsdag är det Konfa. :) Riktigt rooligt!!
måste jobba med So, No, Matte och Engelska vet jag inte vad vi har.. ^^,
snart konfa!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar