jag & mina humörsvängar.. :/

Usch, kan ärligt inte kontrolera mig själv.. Kom hem till Anton som Linn var med och paja hela deras supe.. Var as förbannad och ledsen, förkrossad ja allt! Så fick jag lite cider och sånt av dom.. Kändes bra att prata med Karin också. Hon säger att jag är exakt lika dan som henne! Ganska läskigt, men ändå bra för då har jag någon som förstår mig till max och vet hur man ska göra. Hon gav mig jättebra råd, men problemet är att jag inte ville erkänna att det var rätta vägen, så jag bara skrek på mig själv. Rebecca sov hos mig också, vi somnade snabbt ^^, haha. Var as trötta båda två! :p

Idag så kommer Ida och övernatta hos mig hon med :) så vi 3 får göra något, vad vet jag inte riktigt.. Men men :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar