känn dig spooolad!

Usch denna dagen vill jag bara spola ner i toan asså. Inte alls min dag. MEN jag klarade av den iaf! :) Känner mig stolt efter lite saker som jag har gjort denna veckan och helgen.. ;) Fast det är kanske bara en bråkdel på hur många saker jag egentligen skulle göra. :p På Fredag sticker jag upp till mormor i Helsingborg iaf ;) får nya kläder tror jag och sen bara myyysa med min mormor :love: sisa gången vi sover i hennes gamla hus som hela min mammas sida har bott på nästan :( tillomed att min gammel morfar föddes i deras kök (?!) haha xD så ska mormor flytta, sån svikare..
Har en liten kommentar till mig själv också: JOBBA BÄTTRE PÅ BLOGGEN FÖR HELVETE!

jag är så vacker på morgonen - eller hur?! ;)


nu ska jag spela Super Mario och somna och glömma denna dagen!! Hejdå!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar