lagat lax med amalia ;)

Japp ni såg rätt! Amalia och jag har faktiskt varit i köket hela eftermiddagen och lagat mat! ;D Lagade en ugnsbakad lax med grönsakssallad ;) riktigt god! :o skulle egentligen vara med ida och sabina också.. Men de kunde inte så Amalia och jag gjorde de själva :) FAN vad jag har saknat amalia ärligt talat! Så in i helvetes. Såg hennes spegel som vi hade kladdat; E <3 A emilia hjärta amalia, bästavänner föralltid och sånt. :)
Imorgon lova Linn mig att komma till skolan, saknar ju henne. Har insett nu att jag älskar henne så in i helevete! :) :love:
Svinet kan jag inte få ur mina tankar.. Orkar inte mer så skiter i de :p haha, cool jag är!
Det blir inget mormor denna veckan, så nästa Fredag ska jag upp dit :) :)
jag älskar dig amalia thore!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar