tränings värk, skakar hela jag!..

Tränings värk från igår.. Idrotten !
Skakad för jag övningskörde med moppen! :D
Jag älskar min moped, så jälva härlig!

Iaf så har jag nästan precis kört lite ute med pappa och mamma. Pappa lärde mig ett o' annat tips hur jag skulle bromsa bland annat :) Känner mig jättenöjd! Kommer klara provet lätt, bara det att jag måste börja plugga iaf nästa månad. Ganska mycket man ska klämma in mellan alla skolämnen ;) Haft en riktigt sär dag idag, ingenting har fungerat och har bara känt för att lägga mig ner och dö. Ungefär så kände jag mig hela dagen idag. :) Både Ida Niehoff och Ida Hansson har stöttat mig idag. :) Vanessa också, men hon vet inte att hon alltid gör det när hon skrattar ;) hehe.. Iaf så är jag ganska död redan nu. Var på konfan och vi fick ligga i kyrkans sittplatser och lyssna på 2 låtar, en saga Karin (Karin är då en ledare i konfa gruppen, samt Ungdomsgruppen) hade hittat eller något. Väldigt bra ändå, handlade om en invandrare som var lite bråkig i skolan osv. så berättade han hur hans familj kom bort. Awful historia men man fick en "tanke ändring" :p  Var lite på fritidsgården och snacka lite med Louise och Maria efter åt. Stack hem och körde moppe med pappa och mamma ;) sen nu så ska jag mysa! Är inte alls på topphumör som jag skrev innan..

Ska inte blogga eller ja.. skriva så mycket mer, ganska tråkigt att läsa ;) men men hade bara lust att skriva lite så jag slipper alla kommentarer i skolan "DU BLOGGAR ALDRIG MER" eller "EMILIA, HAR FELICIA KOMMIT FÖRE DIG?!" svar: nej, eller jo kanske :p men vet ni vad?! I DON'T FUCKING CARE ! Så har jag ungefär varit idag, under mitt leende skal.



Ska nog ner och göra en stor varmchoklad :) känner att jag fryser och har ont i halsen.
Pussar!


feliciia! skriver:

är du sur för att jag skrev att min blogg var störst i 8an eller..? ;S


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar