3 månader<3

Har 3 underbara månader med lucas, helt otroligt. Prick 00.00 var vi uppe och jag kunde se honom rakt in i ögonen och höra hur han säger att han älskar mig, se hans leende och verkligen känna äkta kärlek! :) kan inte bli bättre, nu sitter vi på bussen på väg till anderslöv. Vi skulle egentligen kolla bio och ut och äta men vi stannar hemma ist och det är lika mysigt det. <3 imorgon ska jag in till trelleborg för att göra moppe sak så jag måste verkligen plugga. Nästa vecka ska jag skriva upp så det är bara att öva ;) Förresten har jag fått gratis internet, eller ja... "fri surf" i mobilen av underbara comviq :) haha riktigt bra att dom ger ut det! Ska förresten byta så jag har comviq smart ist för comviq kompis. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar