heeey bloggen!

Nu har jag precis fixat klart lite saker och sen nu ska jag in till Anderslöv igen. Vaknade brevid Ida och Lucas idag :) sen stack Lucas in till Malmö medans Ida och jag segade oss på riktigt. Har kollat på Dag Otto hela morgonen! Så jälva rebell är han :D haha! Sen stack Ida hem och jag åkte in till Trelleborg. Träffade Andy, Linn, Anton och Vivi på bussen. Sen stack jag till Anderslöv igen och vi hade biljard tunéring! Jag förlorade min match mot ST som vann med BARA ENKEL REN JÄLVA TUR! Inget annat.. Sen skulle jag egenligen möta Emil men jag stack hem innan det. Nu ska jag ta moppen in och vänta på Lucas som kommer från Malmö.. Han har varit och kollat på MFF med "booisen" och varit med hans syster hela dagen. Sen ska vi antagligen vara i Anderslöv en stund och sen köra hem och mysa. :love: 

Min pojkvän har typ bott hemma hos mig denna veckan, påsklovet! & det har varit så j*vla mysigt! :love: på Fredag ska jag upp till mormor och antagligen få massa påskgodis och ägg! Sen på söndag ska jag till farmor och farfar för att äta jätte god middag :) 

Förresten ska jag skriva upp på Onsdag nästa vecka! Önska mig lycka till :) puss!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar