Lucas Peter Benny Näslund Pattullo

Denna killen är helt underbar, kan ni tänka er..
Den killen är inte bara en "pojkvän" för mig, ingen vanlig kille. Ingen vanlig männsika. Han är unik, speciell och inte som alla andra jag har träffat. Han har något som ingen annan har. Något som är så dyrbart och så sällsynt. Killen har makt inte bara över människor. Utan makten i kärleken. Kan ni tänka er att den här människan kan knäcka mig 10 gånger om? Medans han kan få mig att skratta som jag inte har kunnat innan. Han har en förmåga att göra mig så piss off och att jag verkligen inte vill veta av honom mer, han har även en förmåga att jag kan sakna han även om jag har träffat han sen 2 minuter sedan. Jag är kär i denna människan, jag är kär i Dig Lucas. Tänk dig att vi har varit tillsammans i snart 3 månader. Med alla bråk, skrik och skratt. Vi har delat allt, tårar till skratt. Vi har grunden till något stort som vi bygger på. För mig är detta mer än äkta. För mig är detta ingen lek, ingen hämnd eller tröst. Detta är kärlek för mig. Som jag inte vet hur jag ska bryta ner. Jag vet inte hur jag ska ta detta. Du kom som en vind. Du blev snabbt något av det betydelsefulla i mitt liv. Vi har varit med om massa skit. Även när vi har varit tillsammans och även innan. Vi älskar varandra. Lögner och sånt skit. Slut med de från och med nu. Ärligheten varar längst.  Du är det underbaraste.
Jag älskar dig, jag vill att det alltid ska vara du och jag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar