En kul grej.. ;)

Nu är min dag nästan slut, tyvärr, så jag gör faktiskt en "Dagens test"
Grejen med detta är för att jag och Lucas har tyvärr inga liv. ;)


Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Mitt rum färdigt fixat ;)
DAGENS KLÄDSEL: Vitt puffigt linne, Högmidja jeans.
DAGENS FRISYR: Nersläppt, halvt lockigt/ofixat
DAGENS LÅT: hit the light, remix
DAGENS PLANER: mysa! :love:
DAGENS SAKNAD: Louise Ahlström
DAGENS DUMMASTE: Busschaffören!
DAGENS MISSLYCKANDE: När jag välte en cykel så fick Lucas ta upp den, jag tog även sönder den..
DAGENS DROG: Redbull glass!
DAGENS KÖP: Subway! ;)
DAGENS GODIS: klubba :D
DAGENS HUMÖR: Flumm flumm :D
DAGENS CITAT: Lucas: Snygga brynögon!
DAGENS ROLIGASTE: Den tjejen vid Subway som pratade jätte högt!

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar