Jag är vaken!



Även fast jag hade mobilen långt ifrån mig nu för den var på laddning tycker jag ändå att den skulle börjat pipa eller ringa. Lät inte ett dugg! Becki väckte mig halv 8 så gick jag upp då ist ;) egentligen är det bara en kvart, så det gör ingenting! Där ser ni! Jag håller vad jag lovar, ändå gick jag & la mig ganska sent idag. DE NI!! Så jävla skönt! Väckte Lucas också han satte igång en film och jag tror han har somnat igen... :( Jaja, får väl gå ut och gå en runda eller något, gå upp till city cross ;)

Tyckte inte om appen jag laddade ner, trodde man skulla vakna av "vakna med knacken & hackim" men NEJ. Får väl testa hur det egentligen blir eftersom jag sov, så jag får se hur det blir när klockan är kvart över.. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar