mätt och belåten! :)

Nu är jag både mätt och belåten som man brukar säga. Nu ska jag fixa mig och Linn med tror jag. Sen sticker vi in till SKurup och jag får fixa mitt kort. Sen ska jag in till Anderslöv och träffa Maria och snacka, även Jenny också för att lämna hennes solglasögon. ;)

Jag har verkligen inga ideer hur jag ska blogga.. Haha



Hur jag ska blogga, vad jag ska blogga om och så vidare. Vad vill ni läsa om? Eller ja.. Kolla bilder, det är nog det enda man gör, man orkar ju knappast läsa :p

Patricia skriver:

Du kan lägga in fler bilder, vad du gör och hur ni gjorde det. Jag vill även kunna läsa om saker som man bryr sig av, exempel skvaller.

Linn skriver:

Mer bilder, mer specifikt vad du gjort under dagen så dina inlägg blir längre, men ha då många styckindelningar och ändra textsnittet på texten för då ser det intressant ut !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar