Morgon!

Är på smått dåligt humör eftersom vissa säger en sak och gör helt tvärt i mot.. KUL att vakna såhär en Fredag morgon. Ikväll ska jag iaf sova hemma. Ja, som vanligt är Lucas och sover. Idag ska vi till Malmö festivalen sen ska vi hem till mig, yippie!!!! :love: Är så trött på Malmö just nu, så ska bli riktigt skönt att komma hem till landet. Iaf är det bara några dagar tills skolan börjar och jag har inte kommit tillbaka i "skoltiden" så ja.. Det är ju mitt egna fel men ändå.


stinanyman skriver:

följ mig på twitter, så följer jag tillbacka! har du inte twitter? följ mig på bloglovin så följer jag dig. har du inte bloglovin? gå in på min blogg och få flera alternativ. som t.ex länk byte m.m! de är bara att läsa inlägget : '' de börjar likna något nu?! , och komentera här är direkt länk! -------> http://stinanyman.blogg.se/2011/august/borjar-likna-nagot-nu.html#comment

stinanyman skriver:

följ mig på twitter, så följer jag tillbacka! har du inte twitter? följ mig på bloglovin så följer jag dig. har du inte bloglovin? gå in på min blogg och få flera alternativ. som t.ex länk byte m.m! de är bara att läsa inlägget : '' de börjar likna något nu?! , och komentera här är direkt länk! -------> http://stinanyman.blogg.se/2011/august/borjar-likna-nagot-nu.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar