Obbbs...


Har inte bloggat nästan på hela dagen & om jag har det så har det varit tråkigt... Grejen är att jag måste erkänna att jag har sovit ganska mycket denna dagen ;)


Såhär har min dag varit:
Vaknade klockan 07.30 som jag skrev innan, var jätte duktig ;) Gick upp och drack kaffe och åt lite god frukost. Försökte få liv på Lucas som somnade om hela tiden :tired: Fixade mina bloggar och denna blogg också. Så nu vet jag en hel trix ;) Klockan 2-halv 3 så deckade jag på soffan och Lucas också. Vid halv 5 vaknade jag & Lucas (samtidigt) av Bekkis ringsingnal, AV REN PANIK SPRANG VI UPP, fixade oss och stack till bussen som skulle ta oss till kära lilla Anderslöv ;) Såklart var den 30 minuter försenad! Sen mötte vi Linn och hennes mamma på bussen :) Var på pizzerian och åt pizza sen gick vi till fritidsgården och kollade på Dag Otto! :love: Nu är jag hemma och ska vara det!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar