Ouuupps.

Kom som en chock nu när Lucas stack. VAR FAN ÄR MIN DATA? Leta i hela rummet.. Hmm.. Ja nu har jag iaf hittat den. Varför jag inte bloggade igår, som jag hade sagt till mig själv var att jag har hjälp Emelie att flytta till sin nya lägenhet! Hon har skaffat en 2a ist för en 1a. Skit fin! Skulle själv vilja bo där.. Haha, sen körde hon hem Lucas och mig eftersom Mamma och pappa var på bröllop igår så kunde dom ju inte hämta oss. Så Lucas och jag mös framför TV en stund för att kolla klart en film. Sen gick vi upp och kollade klart ännu en film! :) Det var dock bara jag som kollade eftersom Lucas somnade -.- Sen idag har vi spelat kort osv. Nu ska jag städa rummet. Känns riktigt äckligt här inne just nu.

Ikväll blir det famlije mys! Först kommer en snubbe som ska kolla på HD, sen blir det att jag ska äta kräftor! MUMS.


Skriver igen, ta hand om er!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar