Svar på min lilla fråga. :)

Jag frågade om ni hade några tips, jag fick 1 kommentar.... Whi, jag är så populääääär. :tired: Iaf så fick jag lite info om vad bloggläsare tycker om, exempel skvaller. Upplevevelser och så visare.. Under kvällen igår när jag skulle kolla film med Lucas tänkte jag bara att herregud, min blogg är skit tråkigt? Haha! Jag har varken något liv, så ingenting händer och jag har inte pengar just nu så jag kan visa vad jag har handlar ;P så det kanske är lite illa...



Jag har varken fejk bröst som jag visar hit & dit.



Som har "Dagens trosor" Tycker dock det är lite sådär, äckligt. men det är ju de folk vill se och stör sig på och läser och kollasr bloggen hela tiden..

Anonym skriver:

Du har rätt! Det är bara det du kanske borde testa? ;)

din underbara pojkvän <3 skriver:

den som kommenterade är ju helt jävla sjuk i huvudet -.-


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar