VAD HAR HÄNT???


Jag har tappat jätte mycket nu,  borde börja skärpa mig! Har trotsallt haft 8 månader med Lucas idag och igår så var jag på IKEA hela dagen, får skylla på de ;) MEN i'm back, better than best! Nå.. Berätta i detaljer? ;) Idag vaknade jag faktiskt av just bråk... Inte så jätte kul.. Lucas och jag var hemma och slappade lite sen stack vi ut till Subway! Åt en jätte god macka (han lyckas alltid att beställa dom allra godaste! Jag klarar inte av de... :() Så åt vi den  så var det en tjej som pratade jätte högt! Riktigt högt, liksom:(högljud) JA & JAG BARA NANANA & HAN BARA NANANA... Skit drygt så Lucas och jag stack och åt glass, vi smakade på en glass som skulle egentligen smaka redbull :D haha, dock var den väldigt mesig i smaken men rätt cool ide! ;)

Vi stack även till stranden och kollade på solnedgång, eller vi skulle men det var "typ" en solned gång, jätte mysigt!!
Imorogn börjar Malmöfestivalen! ;) Ska dit med Lucas hade jag tänkt, så vi ska gå där och luffa lite :)


FELICIA ANDERSSON skriver:

sv: Hehe, ja synd faktiskt.. Men det blev ju som det blev! :/

tack så mycket du, ser att du kommit igång med uppdatering du också! :) detsamma!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar