4 dagar kvar!

Förstår inte varför jag gav er falska förhoppningar, är ju inte alls en blogg människa & har verkligen inte något intressant liv för den delen heller..

Kan iaf berätta min dag för förra dagen (igår) kommer jag inte ihåg.. Haha
Försov mig som vanligt & fick åka med mamma till skolan igen (a) sista skol dagen på den terminen så det blev städning. FAST jag slapp städa så jag städade inte över huvudtaget, haha! I stället satte jag mig i syslöjds salen och skulle sy färdig min nessesär (som är jätte spännande & jätte svår att sy!) men jag hann inet ens halvvägs haha.... Nåväl, sen målade jag hela dagen med Isak, Anton & Ida Niehoff :D hahah!

Det var jätte kul, sen stack jag & jobbade lite sen stack jag och mamma till malmö :) hihih!

Ida Niehoff skriver:

Tack för en väldigt rolig dag hjärtat! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar