Godmorgon!

Är hos Lucas det är mest därför jag bloggar nu.. ;) bloggar för det mesta bara om jag har hans data.. :)

I alla fall! Så har jag verkligen ingenting att göra, Lucas ville "sova ut" idag så jag får väl vänta det där 6 timmarna :( Så nu ska jag blogga hade jag tänkt, eftersom jag har hans data.. Jag är själv & fett uttråkad :) Låter som en riktigt bra idée. Saken är den att jag just nu sitter vid köks bordet och dricker någon j*vla ingefära & citron te?.... & Lyssnar på Jullåtar. Mycket mysigt :)

Igår var jag med Lucas.. & vi hade lägenheten själv så vi festade till det genom att göra vår egen taco och lite så.. :) Mycket mysigt! Sedan kollade vi på 1 barn film, sen en skräckfilm - SKIT ÄCKLIGT, 1 till barn film :D sen deckade jag ._. hade precis gjort te så deckar jag :( jaja... så Lucas bäddade ner mig i sängen sen :D söt han är <3 tycker han förtjänar att sova ut.. men jag lider ju men men :(

Har ju Lucas data nu så nu blir det fina bilder, Kollade även igenom alla bilder med Lucas igår.. hihi :)



Igår när vi kollade på en barn film :D - Ursäkta min pojkvän, vill alltid att han ska visa sin tatuering -.- suck...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar