Jag har dödat min pojkvän.

Min Lucas är död. 
Jag dödade honom.
Han orkade inte livet sa han.
Han gnällde..
Så jag tog livet av honom..
IAF SÅ HAR JAG SHOPPAT IDAG! Lucas och jag har gått igenom alla affärer på Hansa, genom hela gågatan och sen hela triangeln... :) Har hittat lite saker som jag tycker att jag förtjänade! Ska visa bilder senare på alla ska bara få hjälp av Lucas hade jag tänkt :)

[email protected] skriver:

Luuucas e otrooogen mot diiiig !!!! kmr inte orka slösa något mer tid på de här nu men tycker inte du förtjänar han... och btw, hälsa lucas att han inte va bra i sängen o verkligen inte den bästa ja legat " giggat " whatever med, och att han borde raka ärslet, ser ju ut som en apa haha ... och att han fan inte ska klaga på att du tar kontakt med dina ex bakom ryggen på han o blablabla när han har sex med andra tjejer :S och att han borde banta, visst de e stor förbättring jämfört me när han bodde i australien ( såg en bild ) men fortfarande waaay too TJOCK och skrytter waaay för mkt om sina töntiga armar... och hur i helvete orkar du leva med hans jävla svartsjuka ??? undrar om han låser in dig hahah, eftersom ja aldrig träffat ngn svartsjukare kille, fick knappt ta upp min mobil haha !!! Ha ett bra liv !! fast de läru ju inte få om du fortfarande e tsm med gorillan, euuw !!

Svar: Har funderat nu i efterhand hur rätt du hade, har dock fortfarande funderingar på vem du är och hur du vet allt detta..?
emilia engvall


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar