målar naglarna!

Nu ska jag testa en lite cool sak som jag har fått av Lucas för länge sedan men inte haft ork att pröva.. (förlåt bebis) men nu ska jag testa den!





1. Jag brukar fila mina sen tar jag Nagelförstärkare & Nagelolja.
2. Välj en fräck färg som du vill ha! (i mitt fall är röd min favorit färg på naglar)
3. Låt det torka sedan ta den coola nagelacket, har enbart svart. Finns såklart andra färger!
4. Låt det torka och sedan ta överlack. (Har en genomskinlig, vissa har svag vit färg)


Tro det eller ej MEN H&M har faktiskt ganska bra nagelack nu mera.. Har haft dom ganska länge nu & målar naglarna hyftast ofta för att det ska torka ut! Dock är jag väldigt noga med att stänga dem hela tiden ^^,





ATT TÄNKA PÅ!!!
  • Inte ha för mycket röd färg (exempelvis).
  • Att den svarta nagelacket torkar fruktansvärt fort!
  • Glöm inte att ta mycket överlack ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar