Stooor pust!

ÄNTLIGEN HEMMA!!
Har varit hos Lucas hela helgen och är helt död nu, Lucas är fortfarande sjuk men kämpade igenom dagen idag.. Haha aw :) Så nu är jag äntligen hemma! Borta är bra men hemma är trots allt bäst, det är det.. Kan inte hjälpa att jag tycker det, nu sitter jag iaf i mitt mörka kök och har tänt alla fyra ljusen i min stake! (har gjort den själv...hihi) Dricker mjölk denna gången inte oboy. Ska snart bara sitta vid facebook en stund och be till gud att något roligt händer.. Hihi!

Imorgon & på Tisdag ska jag jobba, tjäna pengar lite så jag kan handla fler julklappar & att jag ska handla till mig själv också! Måste kunna börja spara nu förtiden.. Slarvar ju som attan... IAF så ska jag börja jobba mer hos mamma dock har jag inte mycket tid detta "Jullovet" eftersom det bara kommer handla om FEST! Först Julafton med hela familjen och släkten, sen nyår (DRICKA SATAN) sen min födelsedag (DRICKA ÄNNU MER SOM SATAN) sen är det 1 år med älskling (MYYYYYYSA SATAN) haha och sen är det skolstart.. Får väl ta mina sista krafter när skolan börjar igen, då ska ni se en förädring! Då ska jag både börja plugga mer och börja jobba...

Känns så bra nu mellan mig och Lucas ;) Haha därför kan jag börja blicka mer på skolan och jobb :) hihi sen blir han 18 år och då ska han j jag få alla hans pengar :D MOHAHAHHAHA


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar