dåligt intresse på bloggandet..

Känner inte lika uppdaterad på bloggen.. Haha. Om 3 dagar fyller jag 15 iaf :) Det betyder att jag har haft min blogg snart i 2 år.. Eller kanske 3? ;) Ingen aning, men jag kommer ihåg att för ett år sedan uppdaterade jag som en idiot. ;) Haha, känner att detta året kommer bli mycket mer ansvaret och att jag måste börja tänka framåt.. Kanske att jag hittar vägen till frihet då? :) Har faktiskt tappat allt på sista tiden men jag jobbar på att hämta upp mig.
Det som stör mig är att jag inte kan ladda upp bilder från firefox.. & jag använder ju det men när jag klickar på den bilden som betyder att man ska ladda upp bilder så händer inget. -.- SUCK.

Har blivit lite uppdaterad på Facebook iaf ;) Låter ändå rätt bra..
Nu ska jag duscha och städa sen ska jag umgås mer med mina sketna idioter :D Melinda & Ida <3
Puss!


PS - tror jag ska lägga upp några bilder från nyår :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar