godkväll

Är riktigt trött fast jag vaknade en halvtimme försent än vad jag borde.. Har varit med Lucas idag & vi har typ inte gjort ett skit. Just nu är han på fest & han kan inte svara mina sms :( saknar han riktigt mycket faktiskt.. haha.. Imorgon sover jag med honom antingen hos mig eller hos han :) Men jag tror dock han kommer vara bakis hela dagen, får väl ha en mysdag med honom då :love:

Jag är ledsen för en mycket dålig uppdatering och sånt shiet, trodde jag skulle bli bättre & att det skulle bli roligare eftersom jag har så mycket att berätta. Å andra sidan så är det ju ingen som bryr sig egentligen, haha. Så det blir ju rätt svårt :) Nu ska jag faktiskt fixa litta med mina naglar, jag har fårr långa för en gångs skull :)
Tyvärr så kan jag inte ladda upp någon bild idag heller, min data vill inte som jag vill.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar