Hemma igen!

Hemma igen.. Har varit i Malmö hela dagen & haft det underbart.. Tills nu på kvällen när allt ska komma upp. Tårar, svek och underbara minnen. Jag vill inte paja detta.
Iaf så är det skola imorgon igen och det känns ju rätt tråkigt.. Känns bra att komma tillbaka till vanliga rutiner, vända om dygnet rätt och så vidare.. Samtidigt känns det ju fördjävligt att börja koncentera sig igen. Nu ska jag verkligen tänka igenom och göra bättre betyg. Kommer säkerligen sänka mig i HK och höja mig i något annat. Ska kämpa för Engelskan och Svenskan iaf. So och No ska jag också få bättre. Jag vet att jag kan så vad väntar jag på? ;) Känns sådär med vännerna för jag trodde verkligen fel om en person och fel om en annan.



Ni fick smakprov på 2 bilder från festen iaf :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar