vad bra jag är.

Vänner kommer och vänner faktiskt går. Detta trodde jag aldrig om dig.. Trodde du var bättre och brydde sig, du visade din sista sida jag vill veta överhuvudtaget av dig!

Skolan idag har gått amazing, eller ja.. Det blev ju bättre på idrottslektionen för då kom L :) Känner mig helt cp när jag skriver detta men ofta man orkar skirva om Kungen och Drottningen i tidningar mer?? Asså jag hade glömt att vi hade en Kung och en Drottning XD Eh ja.. Efter skolan stack jag in till Malmö och gymma :D HAHA, nej men jag typ stog på en sån som skakar skit snabbt så man går ner i vikt.. Testade den och vill göra det hela tiden!! Älskar hur det skakar vafan :D haha! har haft det jätte roligt idag faktiskt.. men hur kan man inte ha roligt med L? ;)

tycker faktiskt inte att jag ska lägga upp bilder eftersom jag har blivit ovän med en av mina närmsta vänner.. Eh, det är såhär att jag inte känner igen min egna Ronny/Ragge. Förändras visste jag att människor gör.. men såhär illa? Kan bara inte fatta de, hur du kan sjuka så lågt för någon som gör allt för dig! Som har gjort för dig!.. SVEK är exakt det jag fick tillbaka & visst du har rätt, det är hela tiden jag som kommer till dig.. för du fucking inte bryr dig. & nej då ska jag fan inte göra de heller FAST det svider så jälva mycket att veta att det aldrig kommer bli bra igen. FUCK U


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar